Tuesday, April 10, 2018

دو هزار و هفده

سال 2017 میلادی درگذشت. اندرو در نوامبر 2016 درگذشت، پدرم همه برادران و خواهران دیگر را در کنار او در شب سال نو داشت؛ او در ساعت یک بعدازظهر روز سال نو فوت کرد.

همانطور که من سال دوم بازنشستگی زودرس خود را وارد کردم، اخبار در فیس بوک از وضعیت همکار خود بود. زمانی که من هماهنگ کننده اسناد دانشجویی بودم، سون اکنر مدعی آزمون شد، بنابراین ما همان انتهای راهرو را به اشتراک گذاشتیم.
او به روش خود افسانه ای بود: یک پسر کوچک که دوست داشت نوشیدنی و سیگار بکشد اما همچنین پس از شرکت در مراسم خاکسپاری یکی دیگر از همکاران اظهار داشت که دین کافی نیست. شان که سالن سالانه گلف را سازماندهی کرد، کارکنان مجبور شدند با حامیان مالی شرکت کنند. من هرگز گلف را بازی نمی کردم در غیر این صورت آنها یک رویداد سرگرم کننده و یک تمرین خوب بود.
این ثابت کرد مثبت است که همه چیز به بدتر شدن زمانی که روز سالانه گلف لغو شد و بعدا - یک تمرین تیمی دیگر می تواند استدلال کند - او با کارکنان در پارک در سراسر جاده در یک روز بعد از ظهر گرفتار شد.
در یک تغییر شگفت انگیز، او یک راننده اتوبوس شد تا یک روز این پیام ظاهر شد
"سلام فیس بوک، داستان های اتوبوس بیشتری وجود نخواهد داشت.من بیماری عضلانی حرکتی دارم و نمی توانم دیگر کار کنم. سخنرانی من در حال انجام است و من می توانم آن را در دست ها و پاها احساس کنم. من تنظیم می کنم که من می توانم و من 'م سپاسگویی برای عشق همسر و خانواده و بهترین سیستم بهداشت جهانی لعنتی در جهان. Cheers شان. "  

 استفن هاوکینگ فراتر از آنچه دکتر پیش بینی کرد، زندگی می کرد. نه خیلی شان 

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home